Juliet Johnstone: in een eigen wereld |Kantoortijdschrift

2021-12-29 21:56:23 By : Ms. rosa chan

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!Bekijk hieronder ons exclusieve interview!Hallo!Laten we er meteen in springen. Hoe gaat het met je?Het gaat goed met mij!Sorry dat het hier zo warm is.Maak je niet eens zorgen.Ik heb het gevoel dat het de creatieve sappen laat stromen.Het voelt alsof ik terug ben in New York City!Werkelijk!Je zei toch dat je uit LA komt, toch?Oh ja, ik kom uit de vallei.Ik had de normale, mooie vallei-opvoeding, nogal voorstedelijk.De vallei is de beste!Was je altijd al bezig met mode en schilderen?Ik kom uit een zeer kunstgerichte familie.Mijn vader is een muzikant en mijn moeder werkte in de mode, dus ik ben opgegroeid altijd omringd door kunst en muziek.Mijn ouders hebben me altijd super gesteund door mijn ding te doen en te doen wat ik wilde.Het zou echt raar zijn geweest als ik iets anders had gedaan dan kunst.Ik heb zes broers en zussen en ze maken allemaal muziek.Het is grappig, ik ben het enige meisje en de enige die mode doet.Oh Allemachtig!Je wilde in de voetsporen van je moeder treden.Ja!Ik denk ook dat ik een beetje anders wilde zijn dan zij.Doe mijn eigen ding.Hoe ben je begonnen in de mode?Ik verhuisde naar New York toen ik net 18 was om kunst te studeren aan Parsons.Ik was eigenlijk bezig met beeldende kunst.Naar school gaan, in China Town wonen, assisteren bij galerieën.Ik werkte in de loop der jaren als studio-assistent voor waarschijnlijk zes of zeven verschillende mensen en besloot op een dag dat het tijd was om hier terug te komen.Toen letterlijk zes maanden nadat ik hierheen was verhuisd, begon ik dit te doen.Dat is geweldig!Wat was het keerpunt, de vonk.Wat heeft je hiertoe gebracht?Het was puur toeval om eerlijk te zijn.Ik maak altijd grapjes met mijn vrienden dat het gewoon een ongeluk was.Ik heb per ongeluk een kledingmerk, het was helemaal niet de bedoeling, nog steeds niet echt.Ik heb er veel moeite mee om het een kledingmerk te noemen omdat het voor mij niet eens zo voelt.Wat is de inspiratie voor de silhouetten van de stukken?Ik maak nu mijn eigen broeken, maar in het begin schilderde ik op vintage Dickies, Carhartt, Stan Rays, dat soort dingen.Nu knippen en naaien we hier zelf, in het begin schilderde ik gewoon voor de lol op mijn eigen timmermansbroek.Ik heb altijd graag mijn eigen stijl gehad en wilde mijn eigen ding doen.Ik wilde op dingen schilderen en dingen dragen die een beetje gek waren.Zoals ik al zei, ik schilderde net op mijn eigen broek en droeg ze naar bars, ging naar Wasteland, deed de ronde.En de hele tijd droeg ik mijn geverfde broek en mensen stopten me op straat met de vraag of ik ze verkocht, of ik er nog meer had, en toen ging de gloeilamp een beetje uit.Ik hield het bij de schildersbroek omdat ik een schilder ben en ik hou gewoon van de manier waarop ze passen. Ik dacht dat ik gewoon zou zien wat er gebeurde.Dus begon ik ze op Instagram te zetten.Ik had geen website, niets.Dit was waarschijnlijk ook drie weken voor COVID.Dus eind februari 2020.Echt vlak ervoor.Dus toen COVID gebeurde, begon ik net een paar dagen op Instagram te posten, ze begonnen uit te verkopen.Het eerste paar was binnen 10 minuten uitverkocht en ik had niet veel volgers.Ik had waarschijnlijk zo'n 5.000, niet iets enorms, en het was niet alsof ik kleding verkocht, mensen waren niet gewend om kleding van mij te kopen, maar iemand kocht ze en toen bleven mensen ze kopen.Ik bedoel, ik ben niet verrast!Het was gewoon zo niet iets waarvan ik ooit had gedacht dat het zou gebeuren.Toen realiseerde ik me dat ik hiermee echt goed geld kon verdienen.In het begin vroeg ik ongeveer $ 250, $ 300 voor een paar.Nu is de douane $600 op mijn website, alleen omdat de vraag zo hoog is dat het lang duurt, maar toen zag ik het niet echt als mijn werk.Het was gewoon een leuk ding, maar ze bleven uitverkocht en ik ging gewoon mee.Hoe ging u in het begin om met de vraag?Dat moet een gekke overgang zijn geweest.Ik heb een paar vrienden die in de mode werken en die me echt hebben geholpen om dingen op gang te brengen toen ik dit fulltime ging doen.Ik belde ze op en zei: 'Kun je me iets leren over productie?Kent u iemand die mij kan helpen een website te maken, hoe moet ik deze verzenden?'Ik wist niets.Ik kom niet uit een zakelijke achtergrond, ik wilde gewoon de kleding maken.Het viel je allemaal echt in de schoot.Dat is zo geweldig, ik bedoel, dat is soms het beste.Wanneer het natuurlijk is.Het was super, super natuurlijk.Toen was het omslagpunt van wanneer het echt werd afgeschoten - nou, COVID gebeurde en het was alsof de wereld eindigde, duidelijk een super enge traumatische tijd.Maar ik zat in quarantaine in het huis van mijn ouders in de vallei en ik had zoveel tijd om te schilderen, dus ik bleef maar doorgaan en bleef schilderen op een broek.Toen kreeg ik op een dag uit het niets een heleboel likes van Bella Hadid.We zijn geobsedeerd door haar!Maar ja, we hebben een paar gemeenschappelijke vrienden en dus toen ik zag dat ze een heleboel foto's van broeken leuk vond, sms'te ik onze wederzijdse vriend en vroeg of ze een broek wilde.Hij vroeg haar naar mij en dat deed ze, wat geweldig was.Ik bedoel dat is enorm.O ja.En ik had niet echt verwachtingen of zoiets, want het is Bella en het was COVID, dus iedereen was binnen en er zouden waarschijnlijk geen foto's van haar in staan, maar toen ik haar wat stuurde, blies ze me absoluut op.Ze plaatste rasters, swipes, verhalen en tagde me overal in.Ik heb het gevoel dat ze zich waarschijnlijk verveelde in quarantaine en zei: laten we dit meisje gewoon opblazen.Dat was het moment waarop een stel andere influencers en beroemdheden broeken begonnen te bestellen en alles begon echt te groeien.Ik bedoel, ik zag net Devon's op maat gemaakte Jesse-broek, die alles is!Ja!De Jesse-broek.Ik wilde al een tijdje een broek van haar hebben en ik vind het heerlijk om mensen zo'n broek op maat te kunnen laten maken.Ik heb vrienden die een stel zijn en ik heb voor hen een bijpassende broek gemaakt met hun naam op de kont, ik vind het geweldig.Maar ja, dat was ongeveer een jaar geleden en zo begon het allemaal.Wanneer heb je de overstap gemaakt naar het maken van andere dingen dan alleen broeken?Omdat ik weet dat je nu sweaters, hoodies, hoeden, tanktops, badpakken, de werken hebt.Ik ben afgelopen herfst begonnen met het toevoegen van nieuwe items.Ik begon met alleen tanktops, opnieuw trekkend van wat ik vrijwel elke dag draag.Het is altijd super belangrijk voor me geweest dat alles speciaal en uniek is.Ik denk dat ik, omdat ik geen traditionele zakelijke achtergrond of iets dergelijks heb, de vrijheid heb om gewoon te doen wat ik wil.Alles moet een-op-een zijn, alles moet genummerd zijn zoals illustraties, en elke afbeelding moet anders zijn.Ik bedoel, iedereen houdt ervan om iets unieks te hebben!Precies!Ik bedoel, soms voelt het psychotisch en als veel werk, maar ik vind het geweldig.Ik moet ook zeggen dat ik het gevoel heb dat het een van één model echt is wat je merk zo speciaal maakt.Het feit dat iedereen zijn eigen, bijna aangepaste, Juliet Johnstone-stuk kan hebben!Ik heb het gevoel dat mensen erdoor aangetrokken worden!Ze willen het spel spelen en iets speciaals hebben dat alleen van hen is en dat niet op dat van iemand anders lijkt.Soms voel ik me de enige die om de cijfers geeft, maar dan krijg ik berichten van mensen in hun tanktop en welk nummer het is en het voelt goed om te weten dat andere mensen erom geven!Je hebt nu ook veel tanktops, toch?Ja.Vroeger deden we drops van 25, maar nu zaten we op tanktop, god, meer dan 1000. Het kan moeilijk zijn om bij te houden, maar het is het zo waard.Ik doe ze nog steeds allemaal zelf en ik kan gewoon niet stoppen!Kijk, ik denk niet dat iemand dat wil!Ik hoop!Maar ja, we begonnen met tanktops en gingen toen over op baby-T-shirts.We hebben niet zoveel productcategorieën.We hebben ook met de hand beschilderde en met de hand geverfde truckerhoeden, bedrukte bucket hats, one-of-one sweats.Alles behalve badpakken is nog steeds één van één.Dat is logisch.Ik heb het gevoel dat het een beetje moeilijk zou zijn om uit te zoeken hoe je op een badpak moet schilderen.Het is gewoon een ander soort product.De tanktops zijn bijvoorbeeld bedrukt, maar het is een afdruk van het schilderij zodat het langer zijn integriteit kan behouden.Het moeilijkste is absoluut om het een-op-een-model bij te houden, en hoe meer mensen het willen, hoe groter de vraag en ik kan maar zo veel zo snel doen.Mensen vragen waarom ik niet gewoon een afbeelding maak en meer dan duizend keer print, en dat is misschien wat een normaal merk zou doen, maar dat is gewoon niet mijn model.Ik denk dat dat iets is wat jouw merk zo bijzonder maakt!De toewijding om vast te houden aan wat je wilt bieden, wat iets speciaals is voor iedereen in je gemeenschap.Precies!En ik wil dat alles ook voor mensen toegankelijk blijft.Ik weet dat niet iedereen een aangepaste broek kan krijgen, dus het hebben van de aangepaste tanktop is nog steeds iets dat alleen van hen is.Ik heb nog meer dingen die uitkomen die niet een-op-een zullen zijn.Ik heb van die clubjurken die eigenlijk onmogelijk een-op-een te maken zijn, omdat ik ook probeer de kosten laag te houden en het zo toegankelijk mogelijk te houden.Alles is in huis gemaakt toch?Ja, eigenlijk wordt alles hier gemaakt.De hoeden zijn vintage, maar we schilderen en verven ze hier.Al het knip- en naaiwerk wordt hier gemaakt.Ik denk dat ik nu op het punt ben dat ik aan het uitzoeken ben hoe dit kan groeien, terwijl ik nog steeds alles opzettelijk houd en het unieke in stand houd.Helemaal.En met sommige dingen zoals de jurk, ook al wordt het niet een-op-een, het is nog steeds super speciaal en van super hoge kwaliteit en mooi.In het begin bood ik alleen aangepaste bestellingen voor de broek aan.$ 600 is veel geld om aan broeken uit te geven, het is moeilijk voor veel van mijn klanten om dat te kunnen betalen, maar ik wilde ze een optie bieden die ze zich konden veroorloven.Daarom ben ik begonnen met het verkopen van broeken met slechts één ontwerp erop, het is nog steeds dezelfde pasvorm als de timmermansbroek en is van dezelfde kwaliteit, maar het is toegankelijker voor mensen.Alles is nog met de hand beschilderd en met de hand geverfd, alleen voordeliger en toch bijzonder.Is het gewoon een basic timmermansbroek?Oh nee.Ik zorg ervoor dat, zelfs voor de niet-aanpasbare broeken, de maten kunnen zijn wat je nodig hebt.Het is zo moeilijk als een vrouw om een ​​broek als deze te vinden die goed past, je krijgt of dat kleine gat in de rug, of het past om de taille en niet om je heupen.Dat is nog een reden waarom ik alles in huis maak, ik wil dat mensen een schattige broek kunnen hebben die perfect bij hen past.Dat is zo belangrijk.Ik heb het gevoel dat het kopen van een broek een van de ergste dingen ter wereld is.Rechts!Het kan bijna onmogelijk zijn om iets te vinden dat perfect is rond de taille en heupen, en lang genoeg.Al mijn broekmaten zijn op maat gemaakt.Mijn klanten zijn geweldig en deze community die we aan het bouwen zijn, heeft me hierbij echt gesteund.Ik bedoel, alles wat je maakt is zo persoonlijk dat het me niet verbaast.Het lettertype en de ontwerpen zijn zo uniek voor jou en je merk, het is zo speciaal.Het geeft mensen het gevoel dat ze ergens bij horen.Nu moet ik zeggen dat ik zo geobsedeerd ben door je ontwerpen.Hoe kwam je op de lettertypen, de ontwerpen, de prints die je gebruikt?Dus alles is geschilderd, zelfs als het iets is waarop gedrukt is, de print is slechts een scan van een van mijn schilderijen.Hoe heb je de stijl bepaald waar je je aan zou houden?Dus eerst begon het super bloemig, gewoon overal bloemen.Ik denk dat een deel daarvan de tijd was van het begin van COVID, het was zo traumatisch en ik wilde gewoon iets schilderen waar ik me gelukkig bij voelde.Ook na de kunstacademie had ik het zo moeilijk om werk te maken.Ik voelde me gevangen in deze valkuil om werk te moeten maken dat zo conceptueel was en zo veel betekenis had dat het me ervan weerhield iets te maken.Het voelde alsof er een druk was om de wereld te veranderen met een schilderij en dat kon ik gewoon niet.Ik wilde iets maken dat leuk en leuk was om naar te kijken, en ik wilde gewoon naar een vlinder of een roze lelie kijken.Mijn rol kan zijn om mensen gewoon blij te maken of deze nostalgie uit de kindertijd te voelen.Vlinders werden een groot deel omdat ze vrijheid en schoonheid vertegenwoordigen, ook iedereen houdt net van ze.Nu zijn ze gewoon een deel van mij.Qua tekst ben ik super geïnspireerd door concertposters uit de jaren zestig en zeventig.Zoals ik al zei, mijn vader is een muzikant en hij heeft zoveel oude muziekboeken en posters en ik hou gewoon van het uiterlijk van dat blokletter, swirly lettertype uit de jaren zestig.Het Oud-Engelse gotische lettertype is ook een groot deel van mijn werk geworden.Ik wilde dat mijn werk een beetje meer een mannelijk randje had, zodat het lettertype meer naar voren kwam.Toen ik opgroeide, hield ik altijd van de Vivienne Westwood, John Galliano, Chrome Hearts-look, dus dat is bijna een eerbetoon aan hen.Knip en plak je een van de schilderijen die je maakt?Soms is het altijd het mixen en matchen van dingen, maar ik probeer niet te vaak dezelfde afbeelding te gebruiken.Er zijn bepaalde ontwerpen die iconisch zijn geworden bij het merk, zoals het JJ-hart, een paar vlinders, een van de oranje lelies.Sommige grafische mensen zijn gewoon super getekend en komen altijd terug.Kunnen ze daar om vragen bij het maken van een ontwerp op maat?Ja!Bij het krijgen van een gewoonte is er een doos waar mensen een klein briefje kunnen schrijven en vaak zullen ze toevoegen dat ze een vogel willen zoals die van broek 180 en de kleur van broek 63. Soms zullen ze zeggen dat hun favoriet vlinder is een monarch en ze zijn opgegroeid in Idaho, dus ik bedenk manieren om dat in het ontwerp te verwerken.Ik had een persoon die broeken bestelde die opgroeide in Kenia, dus ik zocht de nationale bloem van Kenia op.Ik vind het gewoon leuk om mijn klanten te leren kennen en, nogmaals, ze iets speciaals voor hen te maken.Het is een echte gemeenschap!Het is echt.Het was zo'n zegen om een ​​bedrijf en een gemeenschap te kunnen creëren vanuit mijn liefde voor kunst en ook mijn liefde voor mensen.Om al mijn klanten iets speciaals te kunnen geven.Hen de liefde teruggeven die ze me hebben gegeven, is meer dan ik ooit had kunnen vragen van deze hele wervelwind.Ik kan niet wachten om te zien waar het allemaal naartoe gaat vanaf hier.Ik ben zo opgewonden om te zien waar dit je brengt en blijf je zien groeien!Dank u!En bedankt dat je hier bent gekomen. Ik ben zo blij dat we dit hebben kunnen realiseren!Area Collection 01 buigt de regels van vrouwelijkheid om en stelt vast dat het echt in het oog van de toeschouwer is.Voorbij zijn de dagen van bezwijken voor starre verwachtingen en niet-tastbare "regelboeken", voorbij zijn de dagen van vormgeving om te passen in onmogelijk bevooroordeelde mallen - Area Collection 01 creëert een nieuwe realiteit, een realiteit waarin stereotypen alleen worden erkend zodat ze kunnen worden brutaal gebroken.Sommige modellen in de campagne worden weergegeven met druipende diamanten (uiteraard de handtekening van Area), terwijl andere zwaaien met grove versieringen met studs.Deze onverwachte botsing van sierlijkheid en durf belichaamt het ethos van de hele collectie - het uitdagen van vrouwelijke stereotypen en het versterken van het idee dat een echte Area-drager de baas is over hun eigen vrouwelijkheid en hoe ze deze willen hanteren.Of het nu gaat om korsetten met metalen baleinen in de stijl van de jaren 1600 of zachtere stijlen van tweed die naar de jaren 80 verwijzen, met Collection 01 kun je de manifestatie van je identiteit kiezen.Gebied doorzocht door verschillende vrouwelijke stijlen en motieven door de geschiedenis heen - zoals het klassiek zachte en zoete madeliefje - om een ​​alomvattend hoogtepunt te creëren van het moderne, krachtige individu.Omdat de collectie een scala aan kledingstukken omvat, van pave-kristal gegarneerde jurken, tot maatsets, tot slinkse catsuits, vertroebelt het zelfs het onderscheid tussen lingerie, luxe kleding en dagkleding.Er zijn geen regels met Area Collection 01, alleen vrijheid van meningsuiting zonder belemmeringen of aannames.Om dit concept tot leven te brengen, deed de campagne een beroep op fotograaf Charlotte Wales, stylist Clare Byrne en visagist Kanako Takase, die allemaal hebben bijgedragen aan het verder belichten van de rijke menagerie van kleuren en texturen in Collection 01. Modellen Daphne Groeneveld en Debra Shaw staan als vertegenwoordigers van alles wat de collectie omvat - vrijheid, vloeiende sensualiteit en vooral vertrouwen.Betreed het magische rijk van Collection 01 door hieronder foto's van elke look te bekijken.De in Italië geboren en in New York gevestigde ontwerpster, Prisca Vera Franchetti, wil dat je het geluk van escapisme ervaart met haar SS22-lookbook vol met haar eigen vrienden, paparazzi-stijl.De ontwerper die de elegantie van Europese kledingstukken naast de hedendaagse popcultuur plaatst, maakt kleding voor vrouwen die op een berekende manier risico's nemen.Haar vrouw is een badass en uit het lookbook kun je je je eigen vaardigheden voorstellen om de aandacht te trekken in de meest alledaagse tijden.De levendige, zijdeachtige blues en opvallende prints zoals dalmatiërprint, mini-jurken en mesh-materiaal zijn een belichaming van hoe de lente eruit zal zien in 2022. Als er één ding is dat absoluut mag zijn voor het nieuwe jaar, dan is het dat PRISCAVera gedragen zal worden door de New Yorkse vrouw die voor bijna niets bang is.Het lookbook laat vrouwen zien die hun dagelijkse hete meidenactiviteiten doen, zoals vrijen in de straten van de stad of nonchalant met je kinderwagen met boodschappen naar huis lopen terwijl ze tot in de puntjes gekleed zijn in een subtiele maar indrukwekkende glamour.De ontwerpster nam een ​​jaar pauze en haar comeback is ronduit verbluffend.De bedoeling van een kerncollectie laat zien dat de ontwerper een echte estheet is en dit lookbook zal het perspectief van een vrouw op haar eigen definitie van escapisme vormgeven.Bekijk hieronder het lookbook van PRISCAVera!Het Italiaanse kledingmerk GCDS en de geliefde en chique poppenmakers van BRATZ hebben de handen ineen geslagen om ons een grillige en kinderlijke capsule te bieden waarmee we onze kinderfantasieën kunnen waarmaken om 'die bitch' te zijn.GCDS is het anti-label label.In de wereld van het categoriseren en benoemen en labelen en labelen van alles wat we zien, hoe kun je een merk, een kledinglijn creëren, waarvan het doel niet is om iemand die het draagt ​​als iets te labelen?Oprichter Giuliano Calza, spreekt over zijn jeugd in Napels, Italië.“We hadden veel groepen mensen.Je zou degene kunnen zijn die drugs gebruikt in de badkamer, de emo, de metalen, maar je had echt die levensstijl.Tegenwoordig zie ik mensen een manier van leven nabootsen, een manier van verkleden, zelfs als ze die persoon niet zijn.”En hij is opgegroeid om GCDS te creëren, dat voor veel verschillende acroniemen heeft gestaan ​​om zich niet te nauw aan te sluiten bij een enkele definitie.Spelen is een andere zeer belangrijke factor voor GCDS en voor Giuliano.Onthouden om te spelen en plezier te hebben en dingen niet al te serieus te nemen, houdt de wereld interessant.En houdt de wereld waarschijnlijk ook een stuk vriendelijker.Mede daarom is een samenwerking met BRATZ zo passend.Jurken met grafische manga-prints van Sasha, Chloe, Jade en Yasmin's gezichten, blingy gouden BRATZ-oorbellen en "Passion for Fashion" versierd met hoodies, bh's, shorts en jurken, behoren tot de items in deze status-quo uitdagende collectie .De uitdrukking "Passion for Fashion" wordt zowel door BRATZ als door GCDS gebruikt om ons eraan te herinneren dat dit alles is!Het is echt niet veel dieper dan dat.Er zit een soort van "druk jezelf"-boodschap achter.Calza streeft ernaar om kleding te maken die ons aan dit gevoel herinnert.Veel plezier ermee!Helpen bij het maken van speelgoed waarmee zijn creaties aanbreken, weerspiegelt hoe belangrijk het voor Giuliano is.Zowel GCDS als BRATZ moedigen persoonlijke expressie, acceptatie en verschillende schoonheidsnormen aan, wat verder wordt overgebracht door de aangepaste poppen die Giuliano koos om te maken, gemodelleerd naar enkele van zijn meest bewonderde iconen - artiesten en muzikanten en oprechte feestmeisjes die de op de een of andere manier normaal.Bekijk hieronder ons gesprek met Giuliano, waarin we zowel de speelgoedcapsule als de levensgrote capsule bespreken en wat het maken ervan voor GCDS betekende!Wat is de missie van GCDS als merk?Dus, ik reis de wereld en de 7 zeeën, en ik heb zoveel meegemaakt in mijn leven;Ik heb zoveel mensen ontmoet.Op een gegeven moment realiseerde ik me dat Italië een beetje vervloekt was door deze visie van wereldwijd en plezier en Pop, en ik vroeg mezelf af: waarom kan ik deze man niet zijn?Om Italiaanse fabricage te maken, het Pop te maken, relevant te maken voor de wereld en mijn generatie?Tegelijkertijd wilde ik iedereen eraan herinneren dat GCDS draait om plezier maken.Het gaat over het spelen van je persoonlijkheid, het spel van de persoonlijkheid, wie je echt bent, wat is je ambitie, wat wil je worden in je leven?Soms herinnerde BRATZ ons op een dwaze manier aan hetzelfde.Als je een passie voor mode hebt, of gewoon een slechte bitch wilt zijn, wees dan gewoon die meid!Ik wilde gewoon deze leuke, roze, homowereld creëren, het een rare naam noemen waar iedereen pissig van zou worden, en het mijn scenario noemen.En BRATZ waren precies hetzelfde.Ik herinner me een van mijn eerste shows, en een recensent kwam en zei tegen me: Oh, jij doet lelijke kleren, en ik zei: Oh, dank je, maar ik denk dat veel mensen van lelijke kleren houden!Ik denk dat, in plaats van dat de wereld is waar we bij een stam horen en waar we bij een gemeenschap horen, we iets of een levensstijl nastreven om er lid van te worden.Voor mij is het nog steeds een goede herinnering om jong te blijven en de rol te spelen van wie je wilt zijn en niet de rol van wie anderen willen dat je bent.En BRATZ is precies hetzelfde.Ik vind het geweldig wat je zei over het navolgen van een groep waar je graag deel van uit zou willen maken.Als kind woonde ik in Napels, in het zuiden van Italië, en ik herinner me dat ik naar een heel normale school ging.We hadden veel groepen mensen.Je zou degene kunnen zijn die drugs gebruikt in de badkamer, de emo, de metalen, maar je had echt die levensstijl.Tegenwoordig zie ik mensen een manier van leven nabootsen, een manier van verkleden, zelfs als ze die persoon niet zijn.En ik persoonlijk ben altijd op zoek naar de waarheid over wat ik ben, wat ik leuk vind en wat ik wil zijn.Toen ik dit ding zag, zei ik: Oh mijn god, laten we iets leuks maken, laten we iets maken dat je gewoon wilt hebben, want het is speelgoed.Speelgoed voor volwassenen, ik wil doen.Dit is mijn kijk op deze rare wereld, waar iedereen iets wil zijn, maar we niets meer meemaken.Ik ging naar hardcore, naar feestjes in China, en deed gekke dingen, en ik leefde dat leven.Ik voel, nog steeds, dat ik niets van dat leven bezit.In plaats daarvan is het nu genoeg om een ​​T-shirt met een metalband te dragen en jij bent dat meisje!Ik heb zoiets van, oké!Waar staat GCDS voor?GCDS is meerdere namen.In het begin was het mijn eerste bedrijf in China, Giuliano Calza Design Studio.Toen zei ik dat ik streetwear wilde doen omdat ik geobsedeerd was door mensen te zien en wat ze deden met hun eigen leven, hun kleding.Dus besloot ik dat God Streetwear niet kan vernietigen, omdat ik het gevoel had dat de wereld van streetwear beperkt was tot hetero's.Dus ik zei: ik denk niet dat dit op welke manier dan ook kan worden beoordeeld, dus zelfs God kan het niet vernietigen.Toen werd het Girls Can Desire Sex, omdat ik geobsedeerd was door het idee dat mijn generatie seks kan verlangen.Ik wilde een merk creëren dat op geen enkele manier labelde wie het kocht.Het moest een puzzel zijn, een spel, het moest evolueren.Ik zag in het persbericht dat je GCDS geen streetwear noemt, maar 'culture wear'.Wat is jouw definitie van "culturele kleding"?In zekere zin denk ik niet dat je streetwear kunt definiëren.Wat is streetwear tegenwoordig?Ik zie graag hoeren op hoge hakken en een mini-jurkje, ik zie graag punkers.Voor mij is het meer een 'cultuurkleding' worden, zoals het je eigen cultuur definieert.Ik probeer dit gewoon uit te beelden;Ik probeer niet iets te creëren dat gebaseerd is op een ideaal uit het verleden of een ideaal uit de toekomst.Ik denk dat dit het moment is dat ik beschrijf, en dit is mijn cultuur.Ik zeg altijd: Meme is mijn cultuur.Er is niets relevanter in onze generatie dan memes.Dus ik denk dat dit mijn idee van cultuur is.Ik heb politieke wetenschappen gestudeerd, ik heb economie gestudeerd, ik spreek volledig Chinees, ik heb Frans gestudeerd, ik heb Engels gestudeerd.Toch voel ik me in geen van deze culturen woonachtig.Ik wil gewoon iets lachwekkends, uitvoerbaars, plezierigs, ironisch goeds maken, en je kunt het gewoon dragen!Kunt u de relatie van GCDS met de LGBTQ+-gemeenschap beschrijven?Het lijkt een belangrijk onderdeel van de identiteit van het merk.Ik denk niet dat het een identiteit is.Je definieert jezelf niet met een identiteit.Ik behoor tot een generatie die met nieuwe idealen komt.Het zijn niet de idealen van de jaren 50 van wat je seksueel moet zijn of hoe je jezelf moet definiëren.Ik hou niet eens van voornaamwoorden.Ik denk niet dat iemand moet zeggen dat ik dit of dat ben.Ik denk dat we in een cultuur leven die ons in de golf van cultureel verbondenheid plaatst, de wereld leeft, voedsel van over de hele wereld eet.En dit is een feit.Kinderen van tegenwoordig leren ons al hoe we het beter kunnen doen.We zouden van de jongere generatie moeten leren hoe nieuwe media te gebruiken, of hoe je je persona en je stem kunt gebruiken.Ik kom alleen op voor mijn generatie.Ik kwam mezelf niet tegen in oude advertenties van welk merk dan ook.Ik kon mezelf niet zien.Ik was geen standaard Italiaan, ik was geen man van waar ook ter wereld, ik wilde deze mensen gewoon vertegenwoordigen.Ik wil gewoon verschillende gemeenschappen vertegenwoordigen.Ik wil zelfs de LGBTQ+-wereld vertegenwoordigen op een manier die niet zegt: Oh, ik vertegenwoordig de LGBTQ.Dit is mijn casting.Er zullen transgenders zijn, er zullen homo's zijn, er zullen cis-mensen zijn.Maar hier woon ik.Wat me echt op dit idee van senioriteit van het GCDS-logo bracht, was dat ik op een universiteit woonde met kinderen van over de hele wereld.Ik was in Shanghai en ik had mijn beste vriend uit Japan, mensen uit Kazachstan, mensen uit Rusland, mensen uit Colombia.Ik vroeg me niet af waarom.Ik omarmde het gewoon volledig.Dit is mijn idee van waar ik moet staan ​​voor mijn idealen en wat de generatie van vandaag is.Is er iets, zoals gendernormen of een schoonheidsnorm.Wat zijn de normen van vandaag?Ik denk niet dat iemand kan zeggen: Oh, dit is goed en dit is fout.Dit is niet waar we tegenwoordig meer wonen.Alles is organischer, zelfs Instagram.Jij kiest wat je leuk vindt.Het is geen tv meer, waar ik je zeg: dit moet je leuk vinden, dit is het nieuwe product.Nee, ik ga kiezen wat goed voor mij is, en dit is mijn menu.Ik ga mijn eigen DIY-menu maken.Dus ik denk dat je dan zou kunnen zeggen dat je erg op het individu bent gefocust.Je probeert niets te definiëren of per se tot een bepaalde stijl of gemeenschap te behoren, maar je maakt gewoon iets authentieks waarmee mensen zich kunnen identificeren op een manier die voor hen werkt.Ja, precies dit uiteindelijk.Ik heb dit nooit als mijn werk willen doen.Ik heb politicologie gestudeerd.Ik hield echt van kunst.Ik heb altijd getekend, ik heb altijd geschilderd, maar ik zei niet: op een dag ga ik ontwerpen voor mensen, en ik ga laten zien wat ik kan.Het gebeurde gewoon dat mensen het leuk vonden wat ik deed en het werd groter en groter.Tijdens deze reis heb ik mijn kaart meegenomen, artiesten, mensen die van mijn werk genieten, mensen die het erg leuk vinden omdat het nieuw is, omdat het anders is, of omdat het echt slecht is, of omdat het echt goed is.Waarom is de samenwerking met BRATZ zinvol voor GCDS?Het waren de slechte poppen.Ze waren lelijk, ze hadden lelijke make-up.Ze waren anders.Hiervoor hadden ze geen gelijk.GCDS was in het begin niet geschikt voor mode, was niet geschikt voor streetwear, hoorde er niet bij, maar het werd een enorm succes.Zodra ze bij mij aanbelden, was ik zo opgewonden, omdat ze LGBTQ waren.Hoe dan ook, deze mensen waren pioniers in wat ze deden.Deze poppen gingen naar elke plaats met mode, met gendernormen, met schoonheid en make-up.Op een bepaalde manier had ik gewoon het gevoel dat ze bij mijn wereld hoorden.Tien jaar geleden deden ze waar we het nu over hebben.Misschien doen we vandaag iets met GCDS dat over tien jaar nog steeds relevant is.Ik wilde het gewoon volledig vieren.Waar ik echt van hield, en ik heb er niet over nagedacht, is dat de meeste mensen die naar de winkels kwamen toen ik de poppen uitbracht mannen waren.Dit laat zien dat de impact van een pop groot kan zijn.Zelfs over de seksualiteit van een kleine jongeman, die tien jaar later nog steeds viert wat hij als kind wilde hebben.Ik vind dat geweldig.Hoe zijn jullie op het concept van de custom dolls gekomen?Ik nam alle mensen mee die iconen voor me waren.Sita is altijd aan mijn zijde geweest, en zij is altijd degene geweest, zoals, Fuck it.Toen ging ik met Shea Couleé mee, omdat ik een grote fan ben van Ru Paul's dragrace.Hoewel er schoonheidskoningin is, en er is glamourkoningin, was zij de leuke.Ze verkleedde zich als wat je ook maar droomt te zijn.Iconen voor mij die geen beauty iconen of norm iconen zijn.Gewoon mensen die hun kunstenaarschap op een andere manier vertegenwoordigen.Dua Lipa was voor mij gewoon popstijl zingen.En mensen proberen anders te zijn, maar soms een goede popsong, iedereen kan ervan genieten.Allemaal verschillende categorieën mensen die me zoveel hebben geleerd.Om er niet meer om te geven.Deze regels, wat is juist, wat wordt gevraagd te zijn.Ik denk niet dat ze meer tot onze generatie behoren.Welke relatie heeft deze samenwerking met het idee van de kindertijd?Je zei kort dat deze mannen de pop konden krijgen die ze altijd al wilden hebben.Ik denk dat GCDS erg gebaseerd is op de kindertijd.Als je mijn show hebt gezien, ik heb ooit een gigantische T-Rex gemaakt.Ik wil mensen altijd het gevoel geven dat ze een klein kind zijn dat naar iets groots kijkt, of iets waarnaar ze streven.Poppen zijn iets waarvan je denkt dat je er alleen mee kunt spelen als je jong bent.Maar er zijn veel mensen die niet mogen vergeten hoe het is om te spelen.Ik denk dat als je de speelsheid van dit alles verliest, de wereld saai wordt.Ik vier liever tien jaar jongere mensen, en doe gewoon, laten we ervan genieten, dan iets te creëren dat saai is.De kleding die naast de poppen is gemaakt, wat was je visie daarop?Allereerst wilde ik een meme maken.Want Passion for Fashion is iets dat iedereen kent.Ik denk dat je er als kind wel een miljoen keer naar hebt geluisterd.Passie voor mode!Dit was het eerste idee.Zelfs als er een drama is of een probleem op kantoor, of de casting, of de campagne, gaat de shoot niet goed, ik heb zoiets van: dit is passie voor mode.Het laat de kamer uitademen.We doen alleen maar kleren, jongens.Aan de andere kant wilde ik de poppen in mijn meest iconische prints zetten.En mijn meest iconische print zijn de naakte meisjes met uitgestoken borsten.Ze zeiden absoluut nee.Dit is een pop.Hoe dan ook, kinderen gaan het kopen!Dus ik heb de manga-afdruk zelf opnieuw gemaakt.Ik heb het allemaal opnieuw gedaan met Sasha, Yasmin, Chloe, op een manga-manier.Ik deed de laatste aanzet.Ik deed het op hen, en ik deed het op de mensen die ze kochten.Alle details in de kleding, de grafische kwaliteit, zelfs de oorbellen, het is allemaal geweldig.Het goede ding, ik wou dat je het kon zien, maar we hebben geen poppen, ze zijn uitverkocht maar zullen binnenkort worden aangevuld, is dat mijn gouden hartentas een ketting heeft.De ketting is door mij ontworpen en elk onderdeel van de ketting is GCDS, GCDS.Ze hebben het precies hetzelfde nagemaakt op de pop.Op een dag zat ik aan mijn bureau naar de pop te kijken, en ik kwam steeds dichterbij en realiseerde me dat ze de ketting precies hadden gemaakt.Zo gedetailleerd!Zelfs de vacht heeft de voering van de vacht met de kleine zwarte kat, want het logo van Sasha is een zwarte kat.Mijn witte laarzen met het logo GCDS als metalen hakken.Ze hebben de metalen hakken nagemaakt.Eerlijk gezegd, als je een levensgrote collectie maakt, heb je de grenzen van de realiteit.Verkoopcampagne, pers, iedereen zal je vertellen dat dit kinderachtig is of niet echt genoeg.Met poppen heb je geen grenzen.Je kunt zeggen: ik kleed haar in een catsuit, dan koop ik een babydolljurk met Swarovski, dan doe ik bont aan en dan vlecht ik hun haar tot op de grond.De Bratz-mensen zeiden: ja, we houden hiervan.Hoe lang duurde het maken van de poppen?